אם כבר אופנה אז שיהיה לתרומה

8:45:00 PM

"מיליוני אנשים לבד" שר ארקדי בעגמומיות, אבל יש כאלה, שבחרו לתרום ולתת מעצמם עבור הזולת. כאלה הם מתנדבי העמותה לנפגעי תקיפה מינית, שבין היתר יסדו לפני כמה שנים את בזאר "מתלבשות על זה" שכל הכנסותיו קודש לעמותה ופועלה. 

האמת היא, שפעם ראשונה הייתי לפני כמה שנים עם אמא שלי, והחוויה לא זכורה לי לטובה. נכון שהמטרה הייתה ראויה, וכך גם כוונותינו, אבל בפועל, הייתה תחושה של נבירה בבגדים בלתי לבישים בעליל. מאז לא הלכתי שוב, אבל שמעתי ששנה שעברה התעוררה הבעיה ההפוכה: בגדי המעצבים שנתרמו בלב רחב על ידי מעצבים, הוצעו למכירה במחירים שרחוקים מלהיות שווים לכל כיס. 
בכל מקרה, נראה שמארגני הבזאר הפנימו היטב את הביקורת, והבינו שגם אם מדובר בתרומה, נשים לא רוצות לקנות סמרטוטים מצד אחד, ולא רוצות (או לא יכולות) להוציא סכומי עתק על בגדי מעצבים. 
אז אחרי שנים של היעדרות, פקדתי הבוקר את הבזאר, ומה אני אגיד לכם, היה תענוג! מבחר נהדר של בגדים, מסודרים לפי שמות מעצבים, עם מחירים שנעו בין 20-100 ש"ח, פינת אקססוריז מפנקת, ומבחר נהדר של בגדי ילדים. היו שם גם שמלות נהדרות של אלון ליבנה ב- 500 ש"ח, שעשו לי חשק להתחתן שוב. 

אז מה נרכש?

2 שמלות גלביה של קרן נפתלי ממשי, האחת בכחול והשניה בשחור, 75 ש"ח כל אחת. 








הטוניקה הנפלאה הזו של אלף אלף (100 ש"ח), עם שרשרת גורמט. 

חצאית הפייטים הזאת נראתה כמו רעיון נפלא בבזאר, אבל רעיון קצת פחות מוצלח בבית. המכנסון הקצר החורפי הזה, יראה נפלא עם גרביון ומגף - לוק שחביב עלי במיוחד. 

שרשרת הגורמט והעגילים המקסימים הללו שביחד עלו 20 ש"ח. 

וגם את הקטנה לא קיפחתי: 


לצערי השמלה הצבעונית קטנה עליה, אז אאלץ לשמור אותה למספר שתיים :-)

שמלת השושבינה הלבנה תהייה טובה עליה עוד שנה, אז עכשיו רק חסר שיבוא החתן. . .



אז כל הכבוד למעצבים ולמתנדבים שתרמו ממרכולתם, ומזמנם ועשו כזאת עבודה נהדרת. ולשלב ביחד גם אופנה וגם עזרה גדולה לזולת - מרגיש נהדר. 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר