אירוע שישי צהריים

5:59:00 PM



כמו שהתמונה מרמזת, לפני שבוע היינו באירוע ברית של חברים ביום שישי בצהריים. אני אוהבת אירועי שישי צהריים. דווקא באירועי שישי אפשר לוותר על הפורמאליות של אירועי ערב ובמקום שמלת אירוע, לתת דרור ליצירתיות. הכללים הרבה פחות נוקשים, והאפשרויות לשחק רבות. 









(מלמעלה): חן עם נתוני דוגמנית בחצאית וחולצה שמדגישות את העיניים הירוקות שלה. ענת היפה בלוק נקי ונינוח, עם נעליים מדליקות, נוחות, שעושות רגל ארוכה, דקה וסקסית. 


כלת השמחה מדגמנת אמהות פוטוגנית במיוחד :-)



אני בחרתי בחצאית ה- must have מהקולקציה של H&M שהוצגה שנה שעברה בשבוע האופנה בפריז עם חולצה לבנה נקייה. על יצירת האומנות שמתנוססת לי על השיער אני חייבת להרחיב. בפוסט השני שפרסמתי פה צילמתי את חלון הראווה של "העולם המופלא של גיא גיל" (רחוב שינקין 34, תל אביב). התמונה צולמה בלילה והחנות הייתה סגורה, ומאז שצילמתי אותה רק חיכיתי להזדמנות לראות אותה מבפנים. ומה אגיד לכם, התוכן של הקנקן הספציפי הזה יפה עוד יותר מבפנים. זאת לא חנות, זאת יצירת אומנות שלמה. גיא המעצב סיפר שכל פריט הוא ייחודי, ואין שני פריטים זהים. אם רק הייתי יכולה, הייתי לוקחת ה כ ל! 


אז שיהיה סופשבוע מקסים, וצבעוני לפחות כמו הצבעים האלה:-)

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר