חולצה אחת, שני מראות

10:11:00 PM

לא מזמן נכנסתי לחנות של מעצבת שהתחלתי לאחרונה לחבב ומדדתי שמלה שאחרי 50% הנחה, עלתה 500 ש"ח. הרגשתי שאין לי לב להוציא כזה סכום על שמלה אחת, בעיקר כי אין לי הצדקה אמיתית בתירוץ של אירוע חשוב של חבר או בן משפחה קרוב. החלטתי לתת למזל להחליט, והגעתי עם עצמי להסכם, שאני לא קונה אותה, ואם אחרי שבועיים היא תמתין לי בחנות, אז זה סימן שהיא ממתינה רק לי, וזאת כבר הצדקה לרכישה. 

בגלל שהסכמים צריך לקיים, חזרתי אחרי שבועיים. השמלה לא המתינה לי, ויצאתי משם ברגשות מעורבים. נכנסתי לחנות של שרון ברונשר לא רחוק משם, ולשמחתי הרבה, במחיר דומה למחיר של השמלה, המתינו לי שמלה שחורה נהדרת שממתינה להזדמנות הנכונה שאציג אותה בפניכם (מקווה שיצא בקרוב), וחולצת פייטים חורפית של המעצבת מעיין פז. אם זה לא סימן משמיים, אז מה כן??

אז הנה לפניכם החולצה שנרכשה באהבה רבה, בשני מראות שונים. האחד, מראה ערב. השני, דוס-לוק, צנוע יותר  - מראה שנבחר לקראת הביקור אצל אחותי שמתגוררת בהתנחלות עם קוד לבוש צנוע יותר מהמקובל במחוזותי. 



משאירה לכם לנחש לבד איזה לוק קשור לאיזו סיטואציה :-)


באווירה נוצצת זו, שיהיה המשך שבוע נפלא. 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר