קצת כמו עליזה בארץ הפלאות

7:37:00 AM

אולי כבר שמתם לב שאני לא מפספסת שום מכירה/שוק/בזאר שווה שמתקיים באזור. בגלל זה, אם אני אומרת שקולאז' החורף של קרן שביט שמתקיים בסופ"ש הנוכחי (מסתיים היום בלילה) בגני התערוכה הוא אחד המיוחדים, ממליצה to take my word for it :-)
קרן שביט היא אושיית לייף סטייל צבעונית ומרתקת מצפון הארץ, והיא לא מאמינה בלגבות כסף בכניסה למכירה. ביג ביג לייק. ראיתי פעם כתבה עליה שבה צילמו את הבית שלה במושב בצפון - יצירת אומנות צבעונית ומעוררת קנאה. את הטעם הטוב הזה, היא מיישמת ביצירת הבזאר שכשמו כן הוא - קולאז' צבעוני ונפלא של דוכנים מקסימים ומעוצבים להפליא של ריהוט וקישוטים לבית, בגדים, צעצועים וקישוטים לחדרי ילדים, תיקים, בגדים תכשיטים וכיו"ב. 
לטובת המכירה, חוברו להם ביתנים 11 ו-12 בגני התערוכה מה שיצר חלל מאוד גדול ומרווח. לכן חווית ההסתובבות מאוד נעימה ולא צפופה. 
נהנתי לראות (ולצלם) את קהל הנשים שהגיעו, הרבה זמן לא ראיתי מקבץ גדול כל כך של נשים (ולא ילדות או נערות), עם כל כך הרבה סטייל וקסם אישי. 
חווית ההסתובבות הזכירה לי סיור בארץ פלאות קסומה, וגם את הסרט הנפלא "סיפורי דגים" של טים ברטון. 

וזו קרן שביט:





ציפי מדגמנת "הפולניה":



בבית, חונכת את הרכישה (שעשויה מצמיג של רכב) + סיכה נהדרת נוספת מ"העולם המופלא של גיא גיל" שסיפרתי עליו כאן, שהביא את הקסם הצבעוני שלו לדוכן באירוע:


הזדרזתי לפרסם את הפוסט כשהאירוע עדיין בעיצומו, כדי שתוכלו להכיר ולבקר. אשמח לשמוע איך היה לכם! המשך סופשבוע נפלא. 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר