שוקולד

9:30:00 PM







החולשה הכי גדולה שלי היא שוקולד. וגם לג'וני דפ יש לי חולשה עתיקת יומין (עוד מימי סרט הקאלט המוזר "נער שוליים") אז הנה הזדמנות לשלב בין השניים בפוסט אחד :-)
לכן שמחתי מאוד לשמוע על פסטיבל השוקולד שהתקיים השבוע במתחם "התחנה". למרבה הצער, הניהול של האירוע היה כושל מאין כמוהו, ובעצם יצא ששילמנו 15 שקל כניסה לאדם, עבור הזכות לעמוד בתור ולהצטופף בהמתנה להכנס לצריף קטן, צפוף ומחניק שבתוכו מכרו שוקולד במחיר לא זול. כולכם וודאי שמעתם על אירוע החיסול שאירע ליד המתחם ביום שבת לעיני באי הפסטיבל. בנימה צינית תרשו לי לנחם את המסכנים שיצא להם לראות במו עיניהם את האירוע החבלני, שלפחות אצלכם, הקורבן היה מישהו אחר (וכל מילה נוספת מיותרת)....

אבל שני דברים חיובים כן יצאו מהפסטיבל: הקטנה מאוד מאוד נהנתה (הכי חשוב בעצם), ואני אוררתי את החולצה הזאת של דינה גלס שאני מאוד אוהבת, יחד עם עגילי הפרפר המקסימים שקניתי במכירת וינטאג' כלשהי שעלו 30 שקל. 






הנעליים של אימלדה נראו גם כאן.

אז אם כבר בשוקולד עסקינן, ובכל זאת - בלוג אופנה, למה לא לשלב בין השניים? לכם אולי זה נשמע מוזר, אבל באירוע ה- Chocolate show שהתקיים בניו יורק בשנת 2010 חשבו אחרת. וכן, זה הכל עשוי שוקולד



אז שיהיה לכולנו מתוק בלב, וסופשבוע נפלא. 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר