פייטים לעבודה

7:37:00 AM

על חיבתי הרבה לפייטים שפכתי פה לא מעט. ללבוש פייטים בשעות הפנאי וליציאות זה החלק היותר פשוט. מאתגר יותר לשלב אותם בבגדי עבודה. הנה שני לוקים שאימצתי שבוע שעבר לעבודה, שאהובים עלי במיוחד. 



הלוק הראשון (מצד ימין) מורכב מחצאית עיפרון בגזרה יחסית גבוהה, ובשילוב עם חולצה צמודה וגרביון שחור יוצרת מראה קלאסי לעבודה. החצאית עצמה מאוד דומיננטית ועשויה כולה מפייטים כסופים. בגלל הדומיננטיות של החצאית, שאר הפריטים נקיים מאוד. 



מחווה קטנה לגל הטווירקינג ששוטף אותנו לאחרונה, עם כל הכבוד לגל גדות (ויש הרבה כבוד - אחת הנשים היפות בעולם), אצלי יש קצת יותר במה לתפוס :-)


החצאית נרכשה במכירה השנתית "מתלבשות על זה" של העמותה לנפגעי תקיפה מינית עליה סיפרתי כאן, והיא עלתה 50 שקלים! לא לקחתי בחשבון את העובדה שהחספוס של הפייטים לא עושה טוב לגרביון מתחת שבסוף יום העבודה הזה החזיר את נשמתו לבורא...

במראה השני הפייטים פחות דומיננטיים ולכן אפשר לשלב עם עוד פריטים כמו למשל מכנס בצבע פחות שיגרתי (המכנס הירוק של רזילי) עם השרשרת הנהדרת הזו של  NORITAMY. ג'קט הפייטים ממנגו. 






איש איש ועבודתו. הנה שתיים שיכולות ללבוש פייטים יום יום במסגרת העבודה שלהן. אחת (מימין קים קרדישיאן) נחשבת בעלת סנגון גלאם טראש והשניה (משמאל אנה דל-רוסו, עורכת ווג יפן) היא אחת הנשים המשפיעות ביותר בעולם האופנה ובעלת סטייל מעורר השראה וקנאה. 


צילום: Gettyimages. התמונה נלקחה מ ynet

שיהיה לכולנו סופשבוע נפלא. 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר