?? זארה

10:05:00 PM

מהבלוג שלי עשויה להתקבל תמונה שגויה לפיה אני לובשת רק בגדי מעצבים. הבחירה שלי לתת דגש בבלוג על בגדי מעצבים ישראלים נובעת מהאג'נדה שעומדת מאחורי הבלוג - קידום אופנה ישראלית שהיא נפלאה ונהדרת ולא נופלת מהאופנה המקומית של בירות האופנה העולמיות. 

אבל עם אג'נדה לא קונים במכולת, והאמת היא שגם אני אוהבת לקנות ברשתות. מאז רכישת מעיל בצבע קאמל עם פרווה מסביב לצוואר (לא אמיתית) אי שם בכיתה י"א עם פתיחת הסניף הראשון של זארה, מבין הרשתות הגדולות, החולשה הגדולה שלי תמיד הייתה לזארה. למרבה הצער נראה לי, שזה הולך להשתנות :-(

זארה בעיני היו הכי חזקים בתרגום טרנדים שנראו על מסלולי האופנה בשבועות האופנה לאופנה לבישה יומיומית במחיר נגיש. עד לאחרונה, המחיר השכיח על חלק גדול מהפריטים בזארה (לא כולל מכירות סוף עונה) עמד על 169 ש"ח. עכשיו, המחיר השכיח עומד על 229 ש"ח - עליה של 35%. מדובר אגב, במגמה עולמית מוצהרת של זארה. תוך כדי סיבובי בסניף בקניון רמת אביב, כמו שאומרת אימנו הרוחנית :"I couldn't help but wonder" איזה ערך מוסף מביאה איתה זארה שמצדיק את העליה במחיר. 
המסקנה שלי: היא לא. 

הכניסה לסניף דווקא מאוד מזמינה והיא נשאה בתוכה הבטחה לעולם טוב יותר שבו יש קולקציות נפלאות שלקוחות הישר ממסלולי האופנה במחירים נגישים:


קחו לדוגמה את גופיית החרוזים הרקומה הזו ממחלקת ה- TRF. במבט ראשון, מוצר מקסים אבל אם מורידים קצת את המבט מייד רואים חוטים פרומים שמשתלשלים ביותר ממקום אחד. במילה אחת: א-כ-ז-ב-ה. המחיר אגב, 149 ש"ח. 



ומה דעתכם על הג'קט הצהוב הזה, שעולה מעל 400 ש"ח? לטעמי בכל מקרה המחיר מעט גבוה אבל אני מוכנה לקבל את זה שג'קט הוא פריט יותר יקר מפריטים אחרים. 


שימו לב לכפתור מקרוב. מה שנקרא "תלוי על בלימה". עבור פריט שעולה קרוב למחצית אלפיה, לא הייתי מצפה מהכפתור (היחידי) להראות פרום כל כך. 


חולצת הזברה הזו היא דוגמה נוספת. החולצה בעיני יפהפיה, ולא רק בגלל שיש לי חולשה להדפסי זברה ונמר (יכולה למלא על זה פוסטים שלמים). החולצה עולה 229 ש"ח, כמו מרבית החולצות המכופתרות בסגנון הזה. 


מקרוב אפשר לראות שגם ממנה משתלשלים חוטים. 


נכון שיש דברים שהם לגמרי ענין של טעם, אבל אם מישהו יצליח לשכנע אותי שהחולצה הזו שהיא סוג של טי שירט שווה 229 ש"ח, הוא יקבל ממני את החולצה מתנה :-)


באופן טבעי קל להשוות ל- H&M. אז נכון שב- H&M בסניף שבעת הכוכבים בהרצליה (לא יודעת מה קורה בסניפים אחרים ברשת) אין כל כך חולצות מכופתרות שיכולות להתאים לעבודה במשרד, אבל שאר הפריטים הם באותו סגנון ועבור אותם השימושים כמו הפריטים של זארה, רק במחירים הרבה יותר זולים. 

לאחר שוטטות קצרה מצאתי את החולצה הנפלאה הזאת, שעשויה מבד סריג נעים ואפילו באה עם קפוצ'ון מאחורה. היא תראה מצוין עם חצאית מקסי שחורה של SisterM  שממתינה אצלי בנימוס בארון לרגע הנכון להגיח לעולם :-)

מחיר החולצה: 119 ש"ח. 

ולסיום, קבלו תמונות שצולמו תוך כדי המדידה. 
זוהי כמובן דעתי האישית, ואם לשפוט לפי גודל התורים בקופה בזארה, כנראה שאני בדעת מיעוט, אפילו דעת יחיד :-)

המשך שבוע נפלא. 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר