אימלדה

9:04:00 PM

אני כותבת את הפוסט הזה בספונטניות בעקבות הפוסט של אימלדה בפייסבוק על מכירת סוף עונה (עד 50%) בימים חמישי ושישי הקרובים (20-21.3.14). 
צילמתי את התמונות בחנות שבוע שעבר מתוך כוונה לשבץ אותן בפוסטים הבאים אבל לאור כמות התגובות הנלהבות שאני מקבלת כל פעם שאני נועלת את הנעליים שנראו גם כאן וכאן, החלטתי לכתוב את הפוסט הזה. 

ונתחיל בקצת היסטוריה: מיהי אימלדה? אימלדה מרקוס היא פוליטיקאית פיליפנית שהייתה נשואה לדיקטטור פרדיננד מרקוס. היא נחשבה לסמל של מושחתות ופזרנות במולדתה בין היתר בגלל חיבתה לנעליים מעוצבות, וכנראה עוד כמה דברים לא כל כך סימפטים שבהם הייתה מעורבת. לפי השמועות, אוסף הנעליים שלה כלל כ- 3,000 זוגות. 


התמונה לקוחה מכאן.

החנות אימלדה הוציאה את העריצות החוצה והשאירה את החיבה לנעליים. למי שלא מכיר, מדובר בחנות קטנה ומשגעת בדיזנגוף 213 בתל אביב. גיליתי אותה באחד מירידי הנעליים אחרי שהסתובבתי משועממת בין שלל הדוכנים בהם כל הנעליים נראו לי דומות מידי ויקרות מידי. ואז ממש ליד דלת הכניסה, התנוסס לו הדוכן המקסים שהציג אלטרנטיבה לכל שאר הנעליים שהוצגו. מאז אני מעריצה. 










ומלמטה למעלה נעבור לראש :-) השבוע עשיתי סדר באחת המגירות ולשמחתי מצאתי את עיטור הראש המקסים הזה. ניסיתי להזכר מאיפה הוא ולא כל כך הצלחתי...



לרגל המאורע, הנה עוד כמה ראשים מעוטרים. 


מימין לשמאל: קלי אוסבורן בתמונה מהמגזין Gostyle, קולקציית קדם סתיו מתוך תצוגת האופנה של שאנל 2012 תמונה מכאן, סיוון טלמור בתמונה של רפי דלויה

המשך שבוע נפלא. 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר