c.u.n.t

10:22:00 PM


את ליין המסיבות החודשי של C.U.N.T הכירה לי חברה לפני כמה שנים. הליין נערך פעם בחודש, והוא מוקדש בעיקר למוזיקת אינדי והרבה בריטרוק משובח - Arctic monkeys, Muse דיוויד בואי, איימי ווינאהוס ועוד כמה טובים. הליין חגג 8 שנים במסיבה מיוחדת ורצינו מאוד ללכת. החלטה לא פשוטה בכלל בהתחשב בעובדה שהמסיבה התחילה בחצות! שעה מאתגרת להורים. 

אבל החלטנו לא לתת לעייפות ולעצלנות לנצח! עם המון כוסות קפה, הצלחנו להזיז את עצמנו ולצאת בשעה הלא פשוטה הזאת ואפילו מצאנו חניה ליד. כנראה שזה נועד להיות. 

לרגל המאורע, החלטתי לרענן את חולצת הפרפר הזו, שנרכשה לפני כמה שנים בחנות של ארצי יפרח (שנסגרה לפני שנים), ויוצא לי ללבוש אותה בערך פעם בשנה, אבל לדעתי היא לגמרי מצדיקה את המקום שהיא תופסת בארון :-) 




לחולצה ציוותתי את העגילים המקסימים האלה מ- H&M. העגילים הגיעו בחבילה עם עוד זוג עגילי פפיון כעורים במיוחד, שנשלחו ישר לפח. קצת מבעס שאי אפשר היה לקנות רק את העגילים האלו אבל במחיר של 25 ש"ח, הכאב נסבל :-)


אם תהיתם, היה מצוין. לגמרי שווה את העייפות. בדרך לשם חששנו שאולי אנחנו כבר "זקנים מידי לחרא הזה" אבל כשהגענו ונעמדנו בתור (לעמוד בתור למועדון באמצע הלילה - איזה רטרו!), שמחנו לגלות שאנחנו לגמרי בגיל הממוצע של שוהי המקום. 

קבלו תמונה של הבעל נתפס מצלם, ואת הצילום. 



ועוד כמה לקינוח


לסיכום, זה היה סיפתח נפלא לנסיעה שלי ללונדון בסופשבוע הקרוב (פעם ראשונה שלי!), ולכן נראה לי ראוי להפרד עם London calling המעולה של ה- Clash. מומלץ להגביר את הווליום ;-)









You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר