לונדון למתחילים - חלק 1

9:42:00 PM

הייתי פעמיים בהודו, פעמיים בגרמניה, בארגנטינה, ברזיל, ארץ האש, שלוש פעמים בפריז, פעמיים בהולנד, פעמיים בספרד, פעמיים באיטליה, יוון, קפריסין הטורקית, טורקיה, ארה"ב, נשבר לי הלב (זמנית :-)  )בקולומביה, נשדדתי באקוודור, מיליון פעמים בסיני, ובטח בעוד כמה מקומות ששכחתי. 
אבל בלונדון לא הייתי. כדברי הפרסומת המשעשעת שרצה עכשיו "מתי בפעם האחרונה עשית משהו בפעם הראשונה" התרגשתי מאוד לבקר בלונדון בפעם הראשונה, ביקור שהתאפשר בזכות נדיבותם הרבה של חברים שחיים שם והזמנו אותי לבוא ולהתארח. 

לונדון היא אחת הערים הגדולות והיותר מגוונות, ומבחינות מסוימות היא הזכירה לי את מה שאני כל כך אוהבת בניו יורק: בגלל הגודל והגיוון שלה, יש בה כמה אזורים שכל אחד מהם שונה מאוד מהשני, מעניין ומרתק. לקראת הנסיעה למדתי אותה לעומק בעזרת שני בלוגים מצוינים: בלונדון יש ולונדון מחכה לי

ביקרתי במרבית האתרים ההיסטוריים ונכנסתי למוזיאון אחד (בלונדון מרבית המוזיאנים בחינם) אבל באופן טבעי נמשכתי וחיפשתי את האופנה - לא זאת שבחנויות אלא אופנת הרחוב. שבוע האופנה בלונדון נחשב מבין שבועות האופנה באירופה להכי בועט וחתרני, וזה ניכר מאוד ברחובות. הצבעוניות חוגגת ונראה שאין חוקים והכל מותר, בלי קשר לגיל ומעמד. אחרי ארבעה ימים של צילומים, אני יוצאת בקריאה נרגשת: בואו נעשה גם! 





חנות לקישוטי שיער ואקססוריז בקמדן טאון. 

עם סיכת כובע שנרכשה בחנות למעלה, ועגילים מדוכן בקמדן טאון. 





גם סוג של אופנה עילית :-)





נעליים הגיוניות ליומיום של יונייטד ניוד. 

אם גם לכם נפתח התאבון לעוד, אתם מוזמנים להצטרף אלי גם לפוסט הבא, שיתמקד אפילו יותר באופנת הרחוב הססגונית. 

המון המון תודה למארחיי הנדיבים והנפלאים שאפשרו לחוויה הזאת לקרות. המשך שבוע נפלא. 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר