השמלה השחורה הלא כל כך קטנה

9:42:00 PM









את המראה הדרמתי הזה תכננתי לצלם כשהרכבתי אותו במקור לפני כמה חודשים לחתונה של חבר טוב שנערכה בשישי בצהריים. תכננתי בדיוק מה אכתוב על הרציונאל שמאחורי הבחירה (חתונת שישי צהריים בחורף, שמלה קלילה ולא חמה, מצד אחד ארוכה ואלגנטית, מצד שני מבד כותנה ולכן לא אלגנטית מידי + נעליים נוחות לריקודים :-)  )
אבל בעלי היקר שמתפקד כצלם של הבלוג, הושבת באותו יום כתוצאה ממשחק כדורגל לא כל כך מוצלח... ולכן נשארתי בלי צלם, ולחטוף את צלם החתונה כדי שיעשה לי בוק קטן בצד לא נראה לי כמו רעיון טוב במיוחד ;-)

לשמחתי הרבה זכיתי לשחזר אותו שוב והרי הוא לפניכם.

השמלה של Sabina שאם רק ידי הייתה משגת הייתי קונה כל פריט ופריט שהיא אי פעם עשתה, נעליים מאמסטרדם ושרשרת של פראו בלאו שאיתה היה לי הכבוד לפתוח את הפוסט הראשון שלי עם ייסוד הבלוג.

סופהשבוע כבר ממש בפתח אז יש סיבה להשאר אופטימיים. 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר