האלמנט האדום

7:04:00 AM

השבוע חל ה- 1 במאי - יום הפועלים. ליום הזה יש חשיבות מיוחדת מאוד בעיני, ולא בגלל נטיות קומינסטיות. ב - 1 במאי חל יום ההולדת שלי :-) 
אני לא יודעת אם כולם זוכרים, אבל עד שהקומינזם נפל, ה- 1 במאי היה יום שבתון במשק, שבו חילקו ברחבי הערים ורדים אדומים ובלונים אדומים. לרגל המאורע, החלטתי להקדיש את הפוסט הנוכחי לפריטים אדומים.

אדום הוא צבע מאוד דומיננטי, ולטעמי יש לו אפקט חזק של "בלתי נשכחות". אני מאוד אוהבת להוסיף פריט אדום להופעה שלי: זה יכול להיות אודם אדום, שרשרת אדומה, תיק אדום, גרביון אדום או נעליים אדומות. התוצאה לטעמי תמיד צבעונית ומרהיבה. 




שמלה מפראו בלאו, נעליים Coupleof, תיק שקיבלתי מתנה. 

על ספה אדומה עם נעליים אדומות:

נעליים מלייבלינג, תיק שעשוי משלט חוצות ממוחזר מיריד שהתקיים בהרצליה

והנה שתיים מהנשים הסקסיות בעולם, נראות אפילו עוד יותר סקסיות בשמלה ואודם אדומים. 
צילום: גטי אימג'ס

לסיום, לקראת יום העצמאות הקרב ובא, הרשו לי לשתף ולהמליץ עד עמוד חדש בפייסוק, בשם פאשניסטות בציון, שעוזר לגלות הנחות שוות בחנויות הכי שוות עם הפניות ישירות לאתרי החנויות כך שאפשר בלחיצת כפתור להתחיל לחגוג. מוזמנים להכנס, וללייקק. 

המשך שבת מופלאה לכולם. 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר