חגיגות יומהולדת

10:03:00 PM

בתחילת החודש הייתה לי יומהולדת. התאריך הקרב ובא עשה לי חשק לתכנן מסיבה גדולה, אבל לצערי התכנית לא יצאה לפועל. במקום חגיגה אחת גדולה, חגגתי (ועוד אחגוג) כמה חגיגות קטנות. 
היומהולדת שלי מסמן תמיד את תחילת האביב, ובדרך כלל, אני לובשת שמלה אביבית (עדיף חדשה), אבל מזג האוויר שהחליט להיות סתווי, שינה לי קצת את התכניות. 
אז במקום שמלה, לבשתי בשתי הזדמנויות שונות, חולצה שבעיני היא יצירת אמנות, של המעצבת נירית דמרי שהחנות שלה נכללת בפרויקט עיר תחתית בחיפה עליו כתבתי כאן וכאן. הסיבה אגב שהחנות לא הופיעה בצילומים במסגרת הפוסטים על חיפה היא שביום שבו הגעתי עם המצלמה, החנות הייתה סגורה. בכל מקרה, מדובר בחנות עם עיצובים מרהיבים ביופיים, כשהדגש הוא על הטקסטיל. חוץ מההדפס המדליק על החולצה, מאוד אהבתי את הסיומת הפרחונית של השרוולים. בחנות אגב מתקיימות גם סדנאות לדפוס משי וטקסטיל. 

קבלו את המראה הראשון, ובהופעה ראשונה בבלוג גם את צ'ינה (הידועה בכינוי צ'ין צ'ין, או כמו שהקטנה שלי קוראת לה: טין טין).  





החולצה מנירית דמרי, מכנסיים מזארה, נעליים (ישנות) מחנות נעלי נוחות באלנבי בתל אביב (חנות שעיקר לקוחותיה היו נשים מאוד מבוגרות, נשים חרדיות, ואני :-)  ), ג'קט מחנות האאוטלט של מנגו ונראה גם כאן, טבעות מ yanga, שרשרת שקיבלתי מתנה מחברה לפני כמה שנים בעיצוב של אחותה. 

בפעם השניה שלבשתי את החולצה, התחשק לי לוק קצת יותר סקסי (בכל זאת גדלתי בעוד שנה). 
מה היה יותר מוצלח? אשאיר לפינה לשיפוטכם ;-)









ג'ינס מדנה אשכנזי, נעליים של יונייטד ניוד, שרשרת כוכבים מ- yanga בקניון שבעת הכוכבים, הטבעת הייתה של סבתא שלי. 

ולסיום, המקסימה הזו היא יהלי, שאת מרבית ימיה מבלה בעבודת קודש שהיא עושה באנגולה אפריקה. כנראה שאפשר להוציא את יהלי מאפריקה אבל קשה יותר להוציא את אפריקה ממנה, שמתגלמת בחולצת הזברות המקסימה הזו מברשקה.
 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר