דובדבנים

2:41:00 PM

יודע כל הורה, שכדי להצליח בבילוי בשבת בבוקר עם ילדים קטנים, חייבם להתקיים מספר תנאים:
1. לצרף עוד זוג עם ילד, כדי שהילדים ישעשעו האחד את השני
2. לשבת במקום שבו יש לילדים מה לעשות
3. כיסא מתאים לילדים
4. מארח נחמד, או לפחות לא לא נחמד. 

קבענו עם עוד זוג חברים לשבת בבוקר בשאפה במתחם שוק הפשפשים ביפו. כדי לוודא שכל התנאים ההכרחיים יתקיימו, הוזמן מקום מראש, הוזמן כיסא אוכל לילדים מראש, ואפילו ביקשנו שולחן שיהיה קרוב לפינת המשחקים של הילדים. אך תכנונים לחוד ומעשים לחוד. הגענו בבוקר שמחים וטובי לבב, רק כדי לגלות שלא מוצאים על שמנו שום הזמנה. בזווית העין ראיתי שולחן ערוך שהתאים באופן חשוד לבקשות שביקשנו בזמן ההזמנה. ציינתי את זה בפני המארח שהלך לבדוק חזר ואמר "שמסתבר שהיה בלבול עם ההזמנה". בכל מקרה, הוא עדכן שאין כל כך מקום, ואין כיסא אוכל לתינוק. ולסיום הוסיף: "מותק, באת שלילית היום". ובכן, חבל, דווקא אהבתי לשבת בשאפה...

לשמחתנו מטר וחצי משם בפועה, זכינו למקום מצוין, כיסא אוכל של איקאה (יש כיסא אחר??), מארח חייכן, ומלצר חייכן עוד יותר. בסופו של דבר בילינו שבת מקסימה ביותר. 

למזג האוויר המושלם שבחוץ, לבשתי את חולצת הדובדבנים שקניתי בלונדון, שכחתי בלונדון, ולשמחתי בעזרת חברה טובה, מצאה את דרכה אלי השבוע. החצאית המשגעת של sisterm וכמה שהיא נפלאה בתמונות, היא מרהיבה עוד יותר במציאות. 














חולצה מלונדון, חצאית sisterm, נעליים שני בר, משקפי שמש מחנות יד שניה באמסטרדם, עגילים מ- H&M, טבעות (מימין לשמאל): מיכל נגרין (ישנה מאוד), יובל קרייתי, טבעת שהייתה של אמא שלי. 

ואם בדובדבנים עסקינן, הנה עוד כמה דובדבנים לבישים בשלל וריאציות:

ביקיני של Forever21 מהקיץ שעבר

תחתוני גמילה לילדים שנמכרים באתר הזה

שמלה מבוטיק הוינטאג' היפואי לה טנט. התמונה מפה

טבעת בעיצוב מיכל אורן (רוצה כזאת!)

שרשרת בעיצוב אורית דייך (רוצה גם כזאת!)

המשך שבת מתקתקה לכולנו. 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר