שמלה של נסיכות

8:43:00 AM

בהמשך לסאגת חגיגות יומההולדת הבלתי נגמרות (וטוב שכך), אני מתכבדת בהתרגשות רבה להציג את אחד הפריטים המרהיבים ביותר שיש לי בארון - שמלה של נסיכות (אם כי בעלי טען שהיא נראית יותר כמו גלימה של קוסם מסרט פנטזיה). 

השמלה ואני נפגשנו בחנות של יפית אוחיון במהלך חופשת הלידה שלי, וזאת הייתה אהבה ממבט ראשון. באותו שבוע קיבלתי את כל המענקים והכספים מביטוח לאומי והרגשתי מאוד עשירה (בדיעבד באמת התברר שביטוח לאומי שילם לי יותר ממה שמגיע לי וכמה חודשים אחר כך פתאום קיבלתי הודעה מלחיצה על חוב שאני חייבת למדינה...). חוץ מזה, בגלל שהייתי אחרי לידה, לא ממש הרגשתי בשיאי, והייתי זקוקה לחיזוק רציני לתחושת הנשיות והסקסאפיל. השמלה עשתה את זה ביג טיים. 

המחיר המקורי של השמלה היה מאוד מאוד גבוה (מעל 2,000 ש"ח). אבל השמלה נמכרה בהנחה מאוד גדולה (מעל 60%), בין היתר כי היא הייתה "משומשת": באותו שבוע היא חזרה מצילומים במסגרתם לבשה אותה זמרת מפורסמת שאיך לומר: אני והיא לא ממש חולקות אותה מידת חזיה ולכן חלק מהכפתורים היו פרומים...

השמלה עשויה מבד משי שנותן לה תנועה מדהימה, וכדי לשבור את מראה "אני בדרך לחתונה במאה שערים" החלק העליון שלה שקוף. אז לכל מי שחושב שאי אפשר לקנות בטחון עצמי - אפשר בהחלט, והוא שווה כל שקל ושקל שאני חייבת לביטוח לאומי ;-) 













שמלה מיפית אוחיון, קשת פרחים מלונדון, עגילים מ H&M, טבעות (מימין לשמאל) יובל קרייתי, רזילי ולונדון, נעליים של שני בר. 

תודה לצחי הצלם האורח שהחליף את בעלי הצלם הקבוע שנסע לחגוג בגמר ליגת האלופות בליסבון. המשך שבת נפלאה. 



You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר