קז'ואל

9:20:00 PM

חשבתי הרבה מה נכון להעלות בפוסט הזה אחרי הפוסט הקודם, שבו הצגתי את הפריט המרהיב ביותר שיש לי. דווקא בגלל שהפוסט הקודם היה זוהר כל כך, הפעם הלכתי על ההפך הגמור: ג'ינס וטי שירט. 

לא פשוט למצוא ג'ינס מוצלח, כזה שגורם לך להרגיש נפלא כל פעם שלובשים אותו. חברה המליצה לי כבר לפני כמה חודשים על הג'ינסים של דנה אשכנזי, אבל אני חייבת לומר שהסגנון שלה הוא לא ממש ה - cup of tea שלי, ואם לשפוט לפי מיקומי החנויות שלה והקהל אליו היא מכוונת, כנראה שאני גם לא ממש ה- cup of tea שלה.
ולמרות זאת, אחרי חודשים שאני מחפשת ג'ינס ולא מוצאת, קיבלתי מהחנות שלה הודעה על הנחה לכבוד היומהולדת, והחלטתי לבדוק את ההיצע. אחרי שמדדתי כמעט כל גזרה שהייתה בחנות, אני יכולה לומר בפה מלא שהגברת יודעת לעצב (או לייבא) ג'ינסים! כל גי'נס שמדדתי, עשה מה שאפילו פוטושופ לא עושה, והעניק לה גזרה חטובה וארוכה. המחירים לא זולים: בין 400 ל- 600 ש"ח אבל במכירות סוף עונה אפשר למצוא אותם ב-50% הנחה. 

אגב, החוויה בחנות כללה גם שיעור קטן במתמטיקה למתקדמים: המוכרת הציעה לי לנצל את הנחת היומהולדת ולקנות גם חולצה, כשהטיעון שלה היה "זה כאילו את משלמת מחיר מלא על הגינס, אבל את החולצה מקבלת מתנה. לא שווה?" 




אם נולדתם בשנות השמונים אתם בטח זוכרים אותו:





גי'נס של דנה אשכנזי (נראה גם כאן), חולצה מהמכירה שערכה העמותה לנפגעי תקיפה מינית עליה סיפרתי כאן, עליונית משוק הפשפשים (ישנה מאוד), סיכת גיטרה מדוכן בדיזנגוף סנטר (ישנה), שרשרת של שלי דהרי, הנעליים הנוחות בעולם של קלארקס. 

המשך שבוע נפלא. 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר