כחול ושחור

8:20:00 PM

יום העצמאות הגיע ואיתו גם החגיגות, וחגיגה כידוע, היא עוד תירוץ נפלא להתלבש. כחול ולבן הם אמנם צבעי אדמתי אבל לא כל כך צבעי מלתחתי. הפשרה: כחול ושחור עם עדיפות למרקם מתנפנף (אם כבר יום העצמאות, לפחות להזכיר תנועה של דגל)








חצאית מזארה (ישנה), חולצה מ"החצר הנשית בנמל" - יוזמה שמשלבת אופנה (אאוטלט מעצבים) עם עשייה חברתית. החולצה הזו נרכשה בחנות שלהם בקניון ארנה אבל לדעתי את עיקר המבחר הנאה מחזיקים בחנות בנמל ביפו. הנעליים של coupleof ואם תהיתם, הן נוחות כמו שהן יפות. אמנם לא הייתי יוצאת לרוץ איתן את מירוץ ה - night run אבל אפשר בהחלט להעביר איתן בכיף ערב שלם שכולל התרוצצות אחרי אצנית בת שנה וחצי שמתמחה בריצות למרחקים קצרים. המשקפיים שנראות כאן לראשונה הן פריט שמלווה את ראיית העטלף המדרדרת שלי מגיל 16. בדרך כלל מחוץ לעבודה אני עונדת עדשות, אבל בימים של מזג אוויר יבש אין ברירה אלא להתמשקף. 

ואלוהי הפרטים הקטנים:


אודם אדום של לוריאל - מכל החברות והסוגים שניסיתי, האודם הזה הוא היחידי שלא מייבש לי את השפתיים, אבל גם לא יורד אחרי כוס יין אחת (או שתיים, או שלוש...). עגילים מ H&M, תיק יד שניה. 

לסיום, נראה לי ראוי בחג שכזה להזכר בשמלה הסנסציונית שלבשה מלכת היופי בדימוס רנא רסלאן בשנת 1999 בעיצובה של גלית לוי. 

צילום: חנוך גרינצקי

המשך חג שמח!

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר