חצאית עם כיסים

8:10:00 AM

כיסים בבגד עושים לי את זה. על מכנס, או חולצה אבל הסוג האהוב עלי ביותר הוא כיסים בחצאית. משהו בכיסים הופך גם את החצאית הצנועה ביותר (שלא לומר דוסית) לקולית במיוחד. חוץ מזה, מאוד נוח שיש תמיד לאן להכניס את הידיים ;-)

חיזרתי הרבה אחרי החצאית שמצולמת פה, עד שמצאתי אותה במחיר שיכולתי להרשות לעצמי. ראיתי אותה לראשונה לפני כמה שנים באחת מחנויות רזילי, רשת שמחיריה בעיקר לכיס שהתברך להשתייך לעשירון גבוה במיוחד. מידי פעם נכנסתי להציץ לראות אם המחיר שלה ירד אבל הירידה במחיר לא הייתה מספיק משמעותית (רזילי היא לא רשת שעושה סיילים מטורפים). כמה חודשים אחר כך, באחד מירידי המעצבים (לא זוכרת את שמו אבל הוא התקיים בבית ציוני אמריקה), מצאתי אותה במחיר הגיוני (מאתיים ומשהו ש"ח), ומאז אנחנו חיות ביחד באושר, ומינוס מאתיים ומשהו ש"ח בעושר. 









חצאית אווה מנדלבאום, ג'קט שוגרדדי, כובע on מקמדן טאון, שרשרת קרן וולף

על הז'קט של שוגר דדי שאמנם מצטלם יפה אין לי דברים טובים להגיד. ראיתי אותו לפני כמה שנים בהפקת אופנה שבה הוא צולם, ונדלקתי עליו קשות. המחיר שלו היה מאוד גבוה. והחלטתי לוותר. לקראת סוף אותה עונה, פורסמו בגרופון או בבאליגם שוברים של שוגרדדי (משהו באזור שלם 99 קנה במאתיים), רכשתי שני שוברים והגעתי לחנות. שמחה וטובת לבב חזרתי עם הג'קט שהתברר כבעל איכות ירודה במיוחד. הפייטים כל הזמן נושרים, ומשולי הג'קט שעשוי סאטן החוטים כל הזמן נפרמים. לאור שובל הפייטים הנשורים והחוטים שהשארתי אחרי פעם אחרונה שלבשתי אותו (וכל פעם אחרת שלבשתי אותו), ייתכן שההופעה שלו בתמונות הללו תסתמן כשירת הברבור שלו. 
למי שעוכב וזוכר, הכובעון המקסים הזה נקנה בחנות קטנה ומדליקה בקמדן טאון בלונדון עליה סיפרתי וצילמתי כאן

ולסיום, תמונה של המקסימה מכולן, שבימים אלו מתאוששת מפציעה קטנה ברגל אחרי שלקחה לא טוב את הסיבוב במגלשה :-) 








You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר