סיפור בג'ינס

9:02:00 PM

הסגנון האישי שלי מאופיין באקלקטיות של פריטים שנאספו במשך 15 השנים האחרונות בשלל מקומות (כולל הארון של סבתא), ופחות מתאפיין בטרנדים. פריטים שרכשתי מטעמי טרנדיות, החזיקו אצלי בקושי עונה בארון. אבל מידי פעם מגיע טרנד שמצליח לכבוש גם אותי. כך כבש אותי טרנד הג'ינס. 

בטח שמתם לב שהעונה פריטי הג'ינס עשו (שוב) קאמבק, והם ניבטים אלינו מכל עבר: אוברולים, שמלות, חצאיות מכל המינים והאורכים, הג'קטים שחוזרים היישר מהניינטיז (קלי טיילור מישהו?) ואפילו נעליים. והנה נשבתי גם אני. הסיבה: ניטים. חולצת הג'ינס הזו עם הניטים שתפורים בכתפיים הצליחה להעביר בי גל מרטיט של נוסטלגיה שהחזיר אותי אל עבר תקופת הפאנק שבחיי. תקופה שבה השחור שלט ביד רמה, מכנסי הויניל ירדו ממני רק למקלחת וכל החולצות היו מרשת. תחושת העונג הזו התגברה כשראיתי שהיא עולה בסך הכל 100 ש"ח - גרררר. 











החולצה של אמה, המכנסיים של נופר גלפז - אחת מאמניות המכנסיים הגדולות שיש פה, משקפיים מברלין, נעליים של שני בר, והתיק השווה נרכש ממש לאחרונה במכירה ביתית שעשתה הצלמת ומעוררת ההשראה האופנתית תמר קרוון. היה שווה! 

ואם בג'ינס עסקינן, אחד הפוסטים (והבלוגים) המעניינים שנתקלתי בהם, הוא של בלוגרית ערביה מסורתית שחיה באנגליה, בשם Dina Torkia. דווקא בגלל הבסיס המסורתי שלה, הפוסטים שלה ססגוניים להפליא ומשחקי הבדים והצבעים שלה פשוט מרהיבים. לבלוג קוראים daysofdoll ואני התמכרתי אליו לגמרי. 



לסיום, Kodak moment שובה לב עם דור ההמשך. 



You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר