party time

9:03:00 PM


עדשות המגע שאני משתמשת בהן נמכרות רק במקום אחד: דיזנגוף סנטר. לשמחתי הרבה, זה מספק לי סיבה טובה לפקוד את הסנטר אחת לכמה חודשים. כך קרה גם בשבוע השני של חודש יוני שבמקרה יצא גם שבוע הגאווה. הגעתי לאסוף את המשלוח התקופתי וגיליתי לגמרי במקרה (נשבעת) שבמתחם שליד חנות האופטיקה (המתחם שבו נערך גם בוטיק המעצבים בימים חמישי ושישי), מתקיים לו לרגל שבוע הגאווה אחד הירידים המשמחים והכייפים שבהם נתקלתי.
משמח על שום מה? על שום הצבעוניות הרבה. כייפי על שום מה? המחירים! חולצות נמכרו החל מחמישים ש"ח, טבעות באותם מחירים ועוד שלל אוצרות. החולצה שאני לובשת עלתה רק 80 ש"ח. והטבעות - 50 ש"ח האחת. 
אם הייתי יודעת מראש, הייתי נערכת בהתאם עם מצלמתי היקרה ומתעדת את ההפנינג המשמח בזמן אמת. בינתיים ועד ליריד שיבוא עלינו שוב לטובה שנה הבאה, תאלצו להסתפק בתמונות בלבד, שבתקווה, ישאירו אתכם רעבים כמוני לעוד.  









החולצה של IVIVI; שרשרת, טבעת אריה וטבעת זרת של אילי גורן, לא זוכרת של מי טבעת הלבבות, מכנסיים של אמנית המכנסיים - נופר גלפז ונעליים של קלרקס מלונדון. 

שיהיה סופשבוע נפלא. 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר