חליפת חצאית

3:04:00 PM

לפני כמה חודשים יצאתי מתא המדידה מחנות ברחוב דיזנגוף עם חליפת החצאית הזו, וכשהסתכלתי על עצמי בראי התחושות שלי נעו בין "וואו מגניב" לבין "זה נראה כמו פיג'מה". בסוף החלטתי לרכוש את החליפה מתוך מחשבה שגם אם לא אלבש אותה כחליפה, אני אהנה מכל חלק בנפרד. 

ואכן, חרשתי הקיץ הזה על כל אחד מהחלקים בנפרד (החצאית הופיעה בפוסט הזה), אבל זו הפעם הראשונה שאני לובשת אותה כחליפה. כבר חצי שעה אני בוחנת את התמונות מכל גודל וזווית אפשריים ולא מצליחה להגיע להחלטה אם זה יפה, או שזה באמת נראה כמו פיג'מה... נו מילא, העיקר שלחצאית יש כיסים (פטיש שלי, שמופיע גם פה) :-)








חצאית וחולצה מויטרינה, סיכת דש וסיכת ראש של "העולם המופלא של גיא גיל", עגילים O-shan,
סנדלים miss L-fire, London

סיפור קטן על הסנדלים. לפני חמש שנים ושלושה וחצי חודשים, בעודי מתאוששת משיקום פיזי וריגשי בגלל נהג עייף מידי שפספס קו הפרדה רציף, ועל הדרך פספס גם אותי חוצה בנחת מעבר חצייה, התחלתי לאט לאט לזנוח את הנעליים האורטופדיות לטובת נעליים נשיות יותר. באותה תקופה חברה טובה שלי התחתנה, וחיפשתי סנדלים שיהיו גם יפים וגם נוחים. והנה מצאתי, בסלון של דירה ברחוב לבונטין בתל אביב שתפקד פעם בשבוע כחנות נעליים מיובאות. הם לא היו זולים (500 ש"ח), אבל חשבתי לעצמי שיום אחד, אני אנעל אותם גם לחתונה שלי. אולי זה היה  wishful thinking כי באותו שבוע קיבלתי טבעת+הצעה, ושלושה חודשים אחר כך רקדתי איתם גם בחתונה שלי. 

מסקנה: מי צריך נסיך. האגדות הטובות ביותר מתגשמות כשאנחנו נועלות את נעלי הסינדרלה בעצמנו. 

ובנימת ה- girl power הזו, שתהיה שבת נפלאה. 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר