על אופנה ודימוי גוף

8:46:00 PM

אופנה היא דבר נפלא. היא כיפית, משמחת ומהנה (אותי לפחות), אבל העולם הזה מביא איתו רעה חולה אחת שרבים וטובים ממני כבר ניסחו, חקרו וחפרו: דימוי הגוף הבעייתי. אסתכן בהכללה ואומר שכמעט כל נערה ואישה חוותה מתישהו בעיות של דימוי גוף. 

אצלי זה התחיל בתחילת שנות ה- 90 כשאידיאל היופי היו האמזונות היפהפיות קלאודיה שיפר וחברותיה שגופן האתלטי והארוך כיכב אז בכל מקום אפשרי. אני הייתי בת 13-14 כשחברותי התחילו אט אט להתפתח ולקבל גוף נשי עם כימורים, ואצלי העסק קצת פחות תפח...
קצת אחר כך קיבלנו את קייט מוס לקלווין קליין בקמפיין שבישר על עידן חדש - עידן הרזון שהציב סטנדרטים בלתי אפשריים אפילו לבחורה כמוני שמרגישה שגם מידה 36 זה לא מספיק. האידיאל הזה הזה ספג במהלך השנים לא מעט ביקורת, כולל נסיונות הדיפה באמצעות רגולציה כמו חוק הפוטושופ. אבל למרות שלל הניסיונות והמחאות, כבר שני עשורים שולט השידפון בדיקטטוריות בזירת האופנה. 



קייט מוס הצעירה במקפיין האיקוני לקלווין קליין אי שם בניינטיז. 

והנה שוב קלווין קליין בכותרות, בעקבות בחירת בית האופנה להציג אישה בעלת מימדים הגיוניים יותר. הפרזנטורית החדשה של המותג היא מילה דלבסיו שאוחזת במידה 38 האנושית. ייתכן שהמהלך המחושב היטב שיווקית היה עובר בצורה מעוררת אמפטיה לולא הבחירה שלהם להציג אותה לא כאידיאל היופי השפוי החדש, אלא כדוגמנית למידות גדולות! כן כן, שמעתם טוב: בקלווין קליין חושבים שאישה שאוחזת במידה 38 היא אישה גדולה. עצוב. 

מילה דלבסיו לקלווין קליין. 

במטרה להביא בשורה אחרת גם לעולם האופנה הישראלי, החליטה סוכנות הדוגמנות הבינלאומית  volume לפתוח נציגות בישראל. הסוכנות מייצגת דוגמניות במידות 40-48 ואני כאן כדי להפיץ את הבשורה :-). 
ובכן, אם את אוחזת במידות אלו, וגילך 18 עד 35 ובורכת בגובה 1.70 ומעלה ומעוניינת להצטרף לסוכנות, את מוזמנת להגיש מועמדות דרך הלינק הזה.  
נסיים בקלישאה שכדרכן של קלישאות נוטות להיות נכונות: Be the change you want to see in the world. 


You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר