לשנה מנצנצת

9:18:00 PM

אני חושבת שפעם אחרונה שיצאתי למסיבת סילבסטר היה בסילבסטר 2000, כשהייתי חיילת וירדתי עם חברה מהבסיס לאילת. תכננו ללכת למסיבת החוף של המנקי'ס (זוכרים?) אבל התבעסנו מהמחיר היקר, ובסוף את רגע חילופי המאה בילינו בשיטוט בטיילת. 

מאז החלטתי שלא לחפש הרפתקאות בערבים כאלה, ואת ערבי הסילבסטר ביליתי בבית בשקט. 

והנה 14 שנה אחר כך, חבר ילדות יקר עם בית גדול ולב רחב החליט באופן מעורר השראה לא לתת לעובדה שהוא הפך לפני 7 חודשים לאבא להפריע לו לחגוג, והרים בביתו רחב הידיים מסיבה כהלכתה. בשבילי המסיבה הייתה רק תירוץ להתחבר לעורב הפנימי שבי, ולעטות על עצמי את מיטב בגדי המנצנצים. 
















חולצה של אלף אלף, חצאית מ- e-bay, גרביונים של זוהרה, נעלים של אימלדה ותיק של דניאלה להבי. 




ערב הסילבסטר הוא גם הזדמנות מצוינת בשבילי לאוורר את מעיל הקרואלה דה-ויל שלי שקניתי חורף שעבר בסוף עונה ב- H&M (ב- 150 ש"ח) ומאז הוא בעיקר מעלה אבק בארון. חייבת לשתף שבעלי הפציר בי להחליף למעיל קצת יותר מעודן, אבל נאמנה לדרכי ורחשי ליבי חשבתי שמה שטוב מספיק בשביל ג'ורג'יו ארמני, טוב מספיק גם בשבילי. 



מימין ג'ורג'יו ארמני שואב השראה מלוק הסילבסטר שלי :-)

אז מה אאחל לעצמי ולכם לכבוד השנה הלועזית החדשה? בגן של הבת שלי יש שיר מאוד יפה ששרו לה ביום ההולדת שלה: "שתגדלי, ותפרחי, ותקבלי מה שתרצי". לא יכולתי לדייק יותר באיחולים גם אם הייתי מנסה. אז שנגדל, ונפרח ונקבל כל מה שנרצה. אמן. 

You Might Also Like

2 תגובות

טופס יצירת קשר