להראות מיליון דולר בעלות של 100 שקל

9:26:00 PM

בגדים זה כיף. בגדים יפים זה כיף גדול. בגדים יפים במחיר נמוך זה כיף עצום. לא חייבים לקחת משכנתא שניה בשביל להרכיב מלתחה מרהיבה. עם קצת דמיון, סבלנות, שיטוט וחיפוש אפשר למצוא אוצרות חבויים שמשאירים מספיק כסף לפחות בשביל כוס קפה בקופיקס, ואפילו ישאר עוד עודף למקרון. 

הפוסט הזה למשל, מורכב כולו מפריטים שהעלות המצטברת של כולם ביחד, היא כ-100 ש"ח. 



את big bird בגרסת הפועל מצאה הקטנה שלי תוך כדי ששיחקה מחבואים עם עצמה ב -H&M. היא נעצרה על ידו וקראה לי בהתלהבות כי הוא הזכיר לה את החתול הפרסי והצמרירי שלנו. ואם לצטט: "אמא תראי. זה כמו ג'ון ג'ון". אז חוץ מזה שהוא הזכיר את החתול, הוא גם אדום, גם צמרירי וגם עלה 39 ש"ח. מי אמר שאי אפשר לקבל הכל?? ולסקרנים מביניכם, קבלו את ג'ון ג'ון במלוא הדרו ופרוויותו (מהפוסט הזה)



את החצאית הזמנתי מ- e-bay במסגרת טירוף הסיילים של ה- 11.11. היא עשויה מבד דמוי עור, והתגלתה כמוצלחת ביותר. מה שהופך אותה לעוד יותר מוצלחת, זה העובדה שהיא עלתה כ- 8 $. שווה! 



נראתה גם כאן.

נמשיך במעלה החולצה. חולצת הצווארון שמתחת לסוודר שצווארונה המוזהב מבצבץ לו מתחת לפלאפיות האדומה נרכשה לפני שנים רבות רבות באחת מחנויות האאוטלט של מנגו. אני לא זוכרת את המחיר המדויק אבל הוא סבב סביב ה- 30 ש"ח. 



ואם לסכם: סוודר ב- 39 ש"ח, חצאית ב- 8 דולר (כ-32 ש"ח) וחולצה כ-30 ש"ח. סך הכל: כ- 100 ש"ח. 


הגרביונים של זהרה, מגפיים מאוד ישנות מניין ווסט ניו יורק, והשרשרת של אפרת קסוטו. 




הרוח כבר נושבת בחוץ וטיפות ראשונות של גשם כבר דופקות במרץ על החלון. סערה נעימה לכולנו. 

You Might Also Like

2 תגובות

טופס יצירת קשר