עם כיוון הרוח

10:48:00 PM

לפני כשבועיים ראיתי סרט עם הילרי סוונק בשם "יומני החופש". הסרט מבוסס על סיפור אמיתי של מורה צעירה שמלמדת תלמידים משכבות חלשות, משקיעה את כל כולה במטרה להחדיר בהם את חדוות הלימודים, ואת הרצון ללמוד ולהתפתח ולשבור את תקרת הזכוכית של המקום שממנו הם באים. סיימתי את הסרט נפעמת מהסיפור מעורר ההשראה ועם תחושת אי נוחות קלה שאני לא עושה מספיק בשביל לתרום מעבר לקיום היומיומי שלי...

אבל באמת שלא צריך להתרחק עד הוליווד הנוצצת, כי סיפורים מעוררי השראה של אנשים שהחליטו להקדיש את עצמם ומרצם לטובת אחרים יש גם פה, לידנו. אחד הסיפורים מעוררי ההשראה הוא סיפורה של עמותת רוח נשית. מטרת העמותה היא להוציא נשים נפגעות אלימות מתלות כלכלית לחירות, ולעשות שינוי בחייהן. העמותה מציעה שלל פרוייקטים ותכניות לאותן נשים, וביניהם פרוייקט מנטורינג, אימון אישי, סדנאות תעסוקה ועוד שלל תכניות. 

האג'נדה של העמותה, בדומה לנשים שלהן היא פועלת לעזור, היא להיות בעצמה גוף עצמאי מבחינה כלכלית, ואחת הדרכים לגיוס כספים היא יריד אופנה וקוסמטיקה שהעמותה עורכת אחת לשנה במתחם התחנה ולאחרונה, פתחה העמותה גם בוטיק שמלות כלה שנתרמו על ידי טובי מעצבי ארצנו וביניהם ליהי הוד, אלון לבנה, דוד חצבני ורבים אחרים מוכשרים וטובי לב. השמלות נמכרות בעלות של 1,000 ש"ח לשמלה! הבוטיק משמש כמיזם עסקי-חברתי שמשלב בין מכירת שמלות לבין עשיה חברתית וכל הכנסות הבוטיק משמשות לקידום נשים נפגעות אלימות ולקידום העסקים הקטנים שברשותן. 

נפלה בחלקי הזכות לעשות הפעם שימוש בבלוג האופנה לטובת המטרה הנפלאה הזו, ולחזור (כמעט) 6 שנים אחורה לבחירת שמלת הכלה. שמחה ונרגשת להציג בפניכן חלק קטן מההיצע המשגע שיש לחנות להציע לכן. בינינו, זה החלק הכי כיפי בשלב ההכנות לחתונה ;-) 








חייבת לשתף שנאבקתי קשות בדחף לרכוש את השמלה המהדימה הזו. דווקא בגלל הגזרה הלא שיגרתית והצבע הורוד פודרה, היא לא חייבת בעיני להיות רק שמלת כלה, ובהחלט יכולה לשמש גם שמלה לאירועים מסוג אחר. 















אז קצת פרטים: החנות ממוקמת ברחוב קרליבך 29 בתל אביב, בתיאום מראש בטלפון 072-2507770 או בדואר אלקטרוני: Boutique.ruachnashit@gmail.com. 


You Might Also Like

10 תגובות

טופס יצירת קשר