היום יום הולדת

9:10:00 PM


מהר מידי הגיע לו עוד יום הולדת. אבל הפעם, The big 35! ואיך זה מרגיש, אתם וודאי שואלים, ובכן, לא משהו. אם להיות כנה עוד יותר, מדובר במשבר יום ההולדת הראשון שאני חווה (אם כי חברה שלי טוענת שביומהולדת 20 ביכיתי את גילויו של הקמט הראשון, כך שמי שמכיר אותי, עשוי לטעון במידה מסוימת של צדק, שהטיעון סובל מחוסר אמינות קל). בעצם יומהולדת הוא הזדמנות נפלאה להיות קצת מרכז העולם, להתפנק בלי רגשות אשם, לחטוא באוכל משמין ולחגוג על מתנות. אבל הפעם, רציתי להכניס את הראש מתחת לשמיכה, ולחכות שיום ההולדת יעבור בשקט מעלי, ואולי אפילו יבחר לדלג עלי השנה, והגיל יתכווץ שוב למימדים הגיוניים יותר סביב גיל ה-30. ציפיה הגיונית לחלוטין. 

ובכל זאת אי אפשר להתעלם מהעובדה שכמו בהזמנה, חל האיוונט ביום שישי כשבחוץ מזג אוויר אביבי ומושלם ולכן עשיתי לבעל השכמה ויצאנו להסתובב בנווה צדק למשך שעה שלמה ו-45 דקות של חופש, ומשם, להוציא את הילדה מהגן. כאלה אנחנו: חיים על הקצה. 

















החצאית היא הרכישה המוצלחת ביותר שלי עד כה מאליאקספרס ואפשר למצוא אותה בקישור הזה. בעיני היא מרהיבה ביופיה ועלתה כ-15$. החולצה ההיסטרית הזו היא מגולף שלאחרונה עברה שינוי מאוד מאוד מוצלח והצליחה לצוד אותי כלקוחה נלהבת. השרשרת שנקשרת מאחורה כמו מטפחת היא one of a kind של אחת המעצבות המוכשרות ביותר - פאולה ביאנקו שלמרבה הצער, סגרה היום את החנות שלה. הנעליים של חברת אופנה און-ליין שנקראת Ladila שגיליתי דרך האינסטגרם. נדלקתי על הנעליים ממבט ראשון והזמנתי אותן. תוך כיומיים הן הגיעו עד הבית עם שליח והכל במחיר של כ-200 ש"ח. ללא ספק אחת הרכישות השוות! התיק היה של אימי, ואת הצמיד מ"העולם המופלא של גיא גיל" בחרתי כי אי אפשר לחגוג יומהולדת בלי לענוד קצת פרחים. הרגליים הלבנבנות - במקור :-)

בהזדמנות זו, מזמינה את כל מי שלא קרא את הפוסט השני שכתבתי ל"חורים ברשת" לקרוא, ללייקק ואפילו לשתף. לכבוד יומההולדת הזה אני מאחלת לעצמי לצרף לפוסטים שלי בבלוג עוד הרבה פוסטים שאכתוב לחורים ברשת. אמן. 

ולסיום, אין כמו ברי מלא אהבה ותשוקה כדי לגרום לנו להרגיש הכי יפות שיש, לא משנה באיזה גיל. 


You Might Also Like

10 תגובות

טופס יצירת קשר