נשימה עמוקה

9:10:00 PM


נולדתי עם מחלת קוצר נשימה הידועה בשם אסטמה. יש דרגות רבות של אסטמה, ושלי הוגדרה כקשה ולכן מגיל 3 חודשים ביליתי לא מעט בבתי חולים. את ילדותי העברתי מחוברת למכשיר האינהלציה ולשאר תרופות בעלות טעם מר במיוחד, וזכורה לי אחת במיוחד: אליקסופילין שמה, דומה בצבעה, מרקמה וריחה לקוניאק, שגם אחרי שנות ברמניות רבות אני לא מסוגלת להריח. למזלי הרב ככל שחלפו השנים, הלכה האסטמה ונחלשה עד שנעלמה כמעט לגמרי, אבל זיכרון תחושת החנק והקושי להכניס אוויר לריאות צרוב היטב בתודעתי, ונשימה עמוקה לעולם לא תהיה עבורי מובנית מאליה.

צרור הנוסטלגיה הזה היכה בי כשראיתי את השרשרת הנפלאה של המותג DI VE DA שמעצבת עדיים יפהפיים ממילים יפות לא פחות, ואת כל היופי הזה תפסה במצלמה הצלמת המאוד מאוד מוכשרת שיש לי הכבוד להכיר: סיון אהרון. 




את השרשרת ראיתי בעמוד הפייסבוק של DI VE DA ודרכו פניתי לעדי המעצבת המקסימה כי רציתי לשלם בתשלומים בטלפון. וסיכמנו שלצורך ביצוע הרכישה, היא תתקשר אלי למחרת. 

למחרת, צלצל אבי שטייל באותם ימים באוסטרליה. השיחה התחילה ב"יש לי משהו לספר לך, אבל אל תדאגי." קבלו על הדרך לקח קטן לחיים: כל שיחה שמתחילה ב"אל תדאגו" היא שיחה שבגללה מתחילים לדאוג. אבי סיפר לי שהוא עבר אירוע לב קל וגם צינטור ועכשיו הוא בסדר, אבל החמיץ את הטיסה לארץ ובינתיים ממתין לשמוע מחברת הביטוח. הבשורה הרגישה כמו חצי טון ברונזה על ריאותי האסמטיות, ונשימתי כמובן נעתקה. ישבתי המומה בכיסא, מנסה להסדיר את הנשימה ואז קיבלתי טלפון מעדי המעצבת המקסימה שהתקשרה כפי שקבענו, ותפסה אותי בתחושת חנק קלה. למרות שעדי ואני לא מכירות, הרגשתי צורך עז לספר לה את הסיפור, שקיבל באותו הרגע משמעות סמלית סביב רכישת השרשרת. לאבי ולריאות אם תהיתם, שלום (טפו טפו טפו), וכולנו מתלוצצים עם רופאינו. 





את עדי ותכשיטיה המשגעים היה לי הכבוד לארח בפרויקט מיוחד שעשיתי במגזין האינטרנטי "חורים ברשת"  לכבוד יום העצמאות במסגרתו ביקשתי ממעצבים לצלם את רגע העצמאות הפרטי שלהם. התוצאה הייתה מרהיבה ומרתקת. 







שרשרת DI VE DA, טבעת penumbra, חולצה של דינה גלס. 

התמונות היפהפיות צולמו על ידי סיון אהרון המאוד מאוד מוכשרת, ובעלת חשבון אינסטגרם מרהיב במיוחד. מוזמנים למצוא אותה גם בעמוד הפייסבוק שלה.

You Might Also Like

4 תגובות

טופס יצירת קשר