דברים שלמדתי מבטי דרייפר

8:01:00 AM

הסדרה המופתית מד מן הסתיימה. בעיני, מדובר בסדרה הטובה ביותר שיצא לי אי פעם לראות (אפילו יותר מ"שובר שורות" ובלי טאקבקי נאצה בבקשה). הסדרה הציגה ברגישות יוצאת דופן את השינוי שהתחולל בחברה האמריקאית בכלל ובמעמד האישה בפרט במהלך שנות ה-60 המשמעותיות. הדמויות הנשיות בסדרה, היו בעיני המרתקות ביותר, והשונות ביניהן הייתה עצומה. כנראה שהדמות הטראגית ביותר מתחילתה של הסדרה הייתה דמותה של בטי דרייפר היפה, שנכלאה בתפקיד האישה המסורתי מבלי יכולת אמיתית לצאת ממנו.
בטי נראית מושלם, נשואה לגבר מושלם, גרה בבית מושלם ובעיקר תמיד תמיד לבושה מושלם - גם שהיא יושבת במטבח ביתה, מעשנת סיגריה וממתינה לבעלה שישוב הביתה. המראה המושלם שלה, היה בניגוד מוחלט לאיך שחייה נראו מקרוב, ולאיך שהיא הרגישה עם עצמה. אז דבר ראשון שאפשר ללמוד מבטי דרייפר הוא מה לא לעשות. למזלנו, אנחנו משתייכות לדור שבו לנשים יש (קצת) יותר בחירה ו(קצת) יותר אפשרויות.

הדבר השני שבהחלט למדתי מבטי דרייפר, הוא שאמא ממש לא חייבת להראות כמו עקרת בית נואשת (אלא אם את הקוראת האדוקה אווה לונוגוריה). גם בפעילות עם הילדים, אפשר להראות Fabulous. עדיף לוותר על צבע לבן (גם אם מדובר במסיבת שבועות בגן), וכדאי ללבוש בדים שמתכבסים בקלות, ולנעול נעליים נוחות. אז נכון שעדיין לא מדובר במראה מנצח לשטיח האדום, אבל אולי תהפכי למסמר אחר הצהריים בגינת השעשועים הקרובה לביתך. 







השמלה של Karin A והיא הייתה בהנחה משמעותית בחנות האינטרנטית שלה במרמלדה מרקט. שרשרת של פאולה ביאנקו. את הזרים קניתי במכולת ליד הבית שלנו ב- 9.90 ש"ח הזר. 

You Might Also Like

8 תגובות

טופס יצירת קשר