window shopping

11:20:00 AM

אמא שלי תמיד גערה בי על היעדר יכולת להסתפק ב- Window shopping, ועל כך שכל שיטוט קצר ברחבי תל אביב היה הופך למסע קניות עתיר נכסים. 

אמא יקרה, אם במקרה את מתבוננת עלי ממרומי גן העדן, וודאי תשמחי לשמוע שלאחר 35 שנות קיום, למדתי בשעה טובה לעשות Window shopping. במייקרוסופט. 

אמא תמיד צודקת. אין כמו שיטוט (וירטואלי) בעיצומו של יום מפרך, עם כוס קפה וסלט של צהריים כדי להכניס קצת צבע ליום השגרתי. וכדי למנוע ולו שביב אחד של פיתוי (כי קניות באינטרנט חביבות עלי במיוחד, וגם שם קלה אצבעי על ההדק), אני אוהבת לשוטט בין שלל החלונות שבאתר The outnet - חטיבת הסיילים של מעצבי העל מבית האתר המפורסם Net-a-porter

מדוע דווקא חטיבת הסיילים ולא האתר הרגיל? משום שגם בחלומותיי, אני מקפידה לשמור על שמץ של ריאליזם, כדי להתענג את הרעיון שיום אחד ארכוש לי שם פריט, שהרי קל יותר לדמיין רכישת תיק קלאץ' מבית שרלוט אולמיפיה שעולה כ-1,700 ש"ח, לעומת מחירו המקורי - כ-3,400 ש"ח, וזה למרות שאפילו הסמארט פון לא יכנס לתיקון הקטן. וכך, כבר קרוב לשנה, אני מרכיבה לי Wish list, מתכננת מקום בארון, ומשאירה את החלומות במקום המתאים להם: במייקרוסופט. 

ואם אגלה קוראת יקרה, שבעקבות חשיפת ה- wish list שלי חמדת לי את אחד הפריטים ורכשת אותו, היזהרי לך לנפשך, משום שלא אשקוט עד שאגלה מהי כתובתך. בפייסבוק. 



1. שרשרת Twisted מבית MARC BY MARC JACOBS - כ- 150 ש"ח. 
2. שמלת משי של DIANE VON FURSTENBERG - כ- 1,911 ש"ח (מחיר מקורי: כ- 4,250 ש"ח). 
3. ארנקונצי'ק לכסף קטן מבית MARC BY MARC JACOBS - כ-115 ש"ח. 
4. חולצה שחורה מבית HELMUT LANG - כ-475 ש"ח (מחיר מקורי: כ-1,190 ש"ח). 
5. חולצת פייטים במראה צבאי מבית MICHAEL KORS - כ-350 ש"ח (מחיר מקורי: כ-1,031 ש"ח).
6. סנדלים מבית MICHAEL KORS - כ-330 ש"ח (מחיר מקורי: כ-735 ש"ח).
7. תיק מבית VALENTINO- כ- 6,480 ש"ח (מחיר מקורי: כ-9,960 ש"ח).

 לסיום חברים, אם טרם קראתם את הפוסט האחרון שלי ב"חורים ברשת", אשמח מאוד אם תקראו, תשתפו ותגיבו ברוחב לב. 

סופשבוע נעים. 

You Might Also Like

2 תגובות

טופס יצירת קשר