התכשיטים של גדיר

7:48:00 AM

את גדיר סלייח- מעצבת תכשיטים בוגרת "שנקר", הכרתי לפני כמה חודשים דרך חברת פייסבוק כשחיפשתי מעצבים ממגוון תחומים בשביל פרויקט שעבדתי עליו. במקביל התחלתי לעקוב אחריה באינסטגרם (וזה לא באמת סטוקרי כמו שזה נשמע) ונהנתי מטפטופי התמונות שהיא שחררה מתוך הקולקציה שבדרך. לאחרונה היא סיימה להכין את הקולקציה וזאת נראתה לי כמו הזדמנות נפלאה להעביר את היחסים שלנו מעולם האינטרנט לעולם האמיתי ולהפגש! המפגש היה לגמרי שווה כל אחת מארבע הקומות שטיפסתי ברגל ביום הכי חם בשנה :-)


התכשיטים עשויים מפליז מצופה בשלל ציפויים ובשילוב אבנים. כרגע מכל דגם יש רק פריט אחד כך שכל תכשיט הוא יחיד ומיוחד במינו. השרשרת הזאת תפסה לי את העין במיוחד בגלל הכיתוב המענין שחרוט בה. גדיר מספרת שזהו משפט מתוך שיר "תן לי את החליל ושיר, כי שירה היא סוד הקיום והקול של החליל נשאר אחרי שכל העולם נעלם." נפלא!






את התכשיטים היא מייצרת בתוך הסטודיו הבייתי שלה

בסיוע אסיסטנט חמוד במיוחד



בעוד כמה חודשים גדיר עוזבת אותנו לטובת פירנצה הציורית (עוד מישהו מקנא?) שבה היא תמשיך את לימודי העיצוב אבל ללימודי עיצוב תיקים. אז שניה לפני שהיא נעלמת לנו, אתם מוזמנים להנות מהיצירות שלה  בעמוד הפייסבוק הזה (עמוד חדש חדש) ולפרגן בלייק. 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר