כתום עולה

9:16:00 PM

אם אתם צורכים תכני אופנה במדיה סיכוי גבוה שיצא לכם לפגוש בבלוגרית הכי הכתומה במרשתת (כן, זאת המילה העברית הרשמית ל"אינטרנט") תמר ניר שמשתייכת לדור המייסדות של ממלכת בלוגי האופנה בארץ. תמר היא האמא הגאה של שני בלוגים כתומים במיוחד: כתומניה שנמצא בסלונה, ובלוג עצמאי בשם Passionista. כשהתחלתי לחקור את עולם הבלוגינג נתקלתי מהר מאוד בתמר שאוחזת בתמונת הקאבר המוצלחת ביותר שיצא לי לראות במרחבי הפייסבוק האינסופיים, ודאגתי מייד לנכס אותה כחברת פייסבוק. בניגוד לאמרה הידועה, את העמוד של תמר דווקא אפשר (שלא לומר רצוי) לשפוט לפי הקאבר ובדומה לתמונה ששבתה אותי, גם ה- wall שלה מלא הפתעות צבעוניות וססגוניות של פריטים חדשים או וינטאג'ים. 
שמלה ותיק: Love me two times


בחורף שעבר העלתי פוסט מסוג קצת אחר בעקבות הופעה נוסטלגית (ומצוינת) במיוחד של אביב גפן. הכי נדוש זה להגיד שגם אני הייתי "ילדת אור ירח" אבל "אני הילה, וגם אני הייתי ילדת אור ירח".  הפוסט ההוא שהיה יוצא דופן בנוף הפוסטים הרגילים שלי עורר לא מעט תגובות - אנשים מן העבר יצרו איתי קשר, חברות ילדות העלו זכרונות והרבה קוראים שטרם הייתה לי הזכות לפגוש שיתפו אותי שהם מאוד התחברו למה שכתבתי. החשיפה האישית והאינטימית שהייתה לי לא פשוטה השתלמה והתרגשתי מאוד מהריקושטים. הפוסט האישי נגע גם בליבה של תמר שפנתה אלי והציעה להזמין אותי לקפה. התרגשתי עד כלות.
 

בגלל אילוצי לו"ז לקח לנו זמן עד שצלחנו את הדייט הראשון, אבל מאותו הרגע, התחלנו להתקשקש באופן קבוע: שיתפנו האחת את השניה בפריטי אופנה שווים שנתקלנו בהם, רשמים ממה שקורה בעולם הבלוגינג והאופנה ותמר הייתה הכותל שלי כשקיבלתי לראשונה תגובה נבזית לאחד הפוסטים שכתבתי ונעלבתי עד דמעות.

אני: שמלה של Mizo, נעליים שופרא, שרשרת עילית שר. תמר: שמלה Love me two times, נעליים Charles &Keith
לפני הדייט הראשון התרגשתי כמו תיכוניסטית. יומיים רק חשבתי על מה שאלבש, על מה נדבר ומה יקרה אם תמר תחשוב שאני הרבה פחות מעניינית במציאות. אבל בניגוד למרבית הדייטים הראשונים שחוויתי בחיי (כולל הדיט הראשון עם בעלי שעליו אולי עוד אספר יום אחד ;-)  ) הדייט עם תמר הכיל את כל המרכיבים של דייט מושלם: אוכל טעים, אינספור נושאי שיחה קולחים, סיבוב בין חנויות וקניות שוות. איבדתי לחלוטין את תחושת הזמן ונשארתי עם טעם של עוד. והרבה.
תמר: שמלה Love me two times נעליים: בינגו. אני: שמלה Makers outlet נעליים שופרא
שרשרת: עלית שר.

גילינו שחוץ מהעובדה ששתינו משתייכות לזן המנומש, אנחנו חולקות לא מעט קווי דמיון אחרים כמו למשל חיבתנו העזה לכל מה שצבעוני, משמח ובעל נוכחות. שמחתי לגלות שתמר בדיוק כמוני, נותנת מקום של כבוד לפייטים, ושאר מרקמים ותכשיטים מנצנצים. מכאן הדרך לפוסט משותף, צבעוני וססגוני הייתה כבר סלולה. את הצד של תמר בסיפור אתם מוזמנים לקרוא כאן.

חברה כתומה ויקרה שלי, אין לי אלא לאחל לנו עוד 100 שנים צבעוניות לפחות של חברות, עשייה והמון המון כיף.

שרשרת: עילית שר

למקרה שתהיתם (אפשר שלא??), את התמונות המרהיבות הללו צילם הצלם המאוד מוכשר שחר דביר שאוחז כמובן גם בחשבון אינסטגרם מרהיב שמציג את עבודותיו המשגעות. מי שמועניין ליצור איתו קשר מוזמן לפנות אליו למייל:  s.d.eyeandmind@gmail.com.

ועכשיו לחלק האינטראקטיבי של הפוסט. כל השרשראות המיוחדות שבפוסט הן פרי עיצובה של עילית שר אדריכלית, צורפת ומעצבת ששואבת מעולם האדריכלות את ההשראה לשרשראות הנפלאות שלה. שתיים מכן הולכות לזכות ולקבל שתי שרשראות מתוך ה- 5 שהוצגו פה במתנה.

אז מה צריך לעשות? מאוד פשוט.
1. לעשות "לייק" לעמוד הפייסבוק של עילית.
2. בתגובה לפוסט בפייסבוק (בעמוד "תלתלים" או בעמוד passionosta) לספר לנו שעשיתן לייק (כדי שנדע) ולרשום את שם החברה שאת רוצה שתזכה יחד איתך.

ההגרלה תיחתם ביום 18.11.14 בשעה 16:00 ולאחר מכן נכריז על הזוכות. בהצלחה! ושיהיה לכם יום כתום. 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר