זמן איכות

3:00:00 PM

בתקופה הראשונה אחרי לידה של תינוק חדש, כל סידור קטן שעושים בלי העולל החדש מרגיש כמו יציאה למסיבה נהדרת. היציאה הראשונה שלי אחרי שהגדולה שלי נולדה הייתה לסופר פארם. אחרי שלושה שבועות בבית עם לחץ של ילד ראשון האוויר בסופר פארם הרגיש מתוק מאי פעם, הדיילות נראו לי פתאום חברותיות להפליא והעולם חזר לרגע להראות כמו שהכרתי. 
אבל כשיש יותר מילד אחד בבית הפריבילגיה של זמן איכות לעצמנו כבר לא כל כך קיימת והפעם היציאה הראשונה בלי העולל החדש הייתה למען מטרה נעלה: זמן איכות עם הגדולה בחוג אנגלית שלה. אחרי כמעט חודש שבו אני צמודה לגור הקטן, ציפיתי בכליון עיניים לבילוי המשותף.  


זה התחיל בהשתוללות תמימה בין שלל המתקנים שבמרכז "אגדה" בהרצליה, המשיך בחוג שבמהלכו גיליתי שצלילי מקהלת ילדים בני שלוש ששרים באנגלית זה רקע נפלא לנקר בו והסתיים בנשנושי טוסט בבית קפה שצמוד. אך, חיי הזוהר!





אבל אני מרשה לעצמי להיות אופטימית: יום אחד אולי אפילו עוד חודש, אחזור לישון חמש שעות רצופות בלילה! ועד אז, אין לי אלא לתור אחר הקונסילר המושלם ולזכור שגם זה בסוף עובר. 



You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר