27 פעם שלישית

9:02:00 PM

כמו בכל זוגיות מתחילה, כשלילו נכנסה לחיי לפני כמה חודשים התעניינתי מתי חל יום ההולדת שלה ובת כמה היא תהיה.  קיבלתי את התשובה הלילואית שב-26.3 היא תהיה בת 27 פעם שלישית. נדרש לי רגע כדי לעבד את התשובה (רמז: זה לא יוצא 30) אבל התאריך נחקק ונרשם. 
השנה התאריך יצא בתזמון מושלם עם פורים ואין הולמת יותר מלילו כדי לאחד את השמחות ולהודיע באיוונט קבל עם ופייסבוק שכולם מתבקשים להגיע מחופשים. כיאה לכלת האירוע, לילו הקסימה בתחפושת נפלאה של איילה שהיא הכינה בעצמה. השיער הוורוד אגב, היה שם עוד לפני ;-)



הלוקיישן הנבחר היה בננוצ'קה המקום הכי שמח, צבעוני וטבעוני בתל אביב. בתפריט: איילה אחת יפה, אוסף חברים אוהבים ויפים ואלכוהול. 




התחפושת שלי נדרשה למעט יצירתיות. מי שעוקב אחרי בפייסבוק ראה את תחפושת שנות ה-20 שלי שקניתי ברגע האחרון והתבררה כראויה יותר לשם "יצאנית ב 20" מאשר "שמלה שנות ה-20". הפעם החלטתי לוותר על השמלה שהגיעה עם התחפושת לטובת משהו שהולם קצת יותר את גילי והעובדה שאני קצת אחרי לידה והלכתי על שמלה שחורה מתוך הארון בציוות האקססוריז מהתחפושת. בנוסף החלטתי ללכת עם הפנטזיה הצ'רלסטונית עד הסוף ולוותר לערב אחד על התלתלים. יפה לי? ;-)



ולסיום איך אפשר שלא לתהות מה עושה האיילה הלילה? ;-) המשך שבוע נפלא.



You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר