ברוך שעשני גברת

9:03:00 AM

בשנת 2016 יש לא מעט סיבות מדכאות להיות אישה בישראל. נכון לסוף שנת 2014 שיעור השכר החודשי הממוצע של אישה עמד על 67% בלבד משכרו החודשי הממוצע של גבר. במגזרים שלמים נשים מודרות באופן קבוע, נאלצות להצטופף בפאתי האוטובוס ונדמה שגם האלימות המינית הולכת וגואה. ובכל זאת למרות כל הנתונים המדכאים לרגל יום האישה הבינלאומי אני לא יכולה שלא להביע את שמחתי היומיומית על היותי אישה. ולא סתם אישה, אלא גברת. ולא סתם גברת, גברת מגונדרת, מתגנדרת, נהדרת. 


בואו נודה על האמת. להיות גבר זה מ ש ע מ ם! כי כמה כבר אפשר לקום בבוקר וללבוש רק מכנסיים וחולצה, נעליים שכולן באותו הגובה וזה עוד לפני שדיברנו על אקססוריז. 


לא סתם נשים מצטיינות בריבוי משימות. הרי כל יום אנחנו עומדות מול ארון עמוס בכל טוב ומלא בשלל אפשרויות וצריכות לבחור מתוכו תלבושת יומית אחת! מסתבר שארון הבגדים שלנו הכין אותנו מגיל צעיר להתמודד מידי יום עם דילמות הרות גורל ;-)

ובנימה רצינית זו, הציעה הסולמייט הג'ינג'ית שלי - תמר שנחגוג את יום האישה בחנות יד שניה ברעננה בשם דה ז'ה וו. החנות התגלתה כתיבת אוצרות מלאה בכל טוב של בגדים, נעליים, אקססוריז ופריטים שונים לבית. בניגוד להרבה חנויות יד שניה אחרות, מדובר במתחם גדול ואסתטי להפליא. לא יכולתי שלא לשלוף את המצלמה ולהתחיל לצלם.



 ג'קט קטיפה שחור שחזר איתי הביתה.




חולצת הפייטים שהמתינה רק לי.







גם סוג של העצמה נשית. רק מעייפת...

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר