נשים נשים

1:32:00 PM

את הסטייליסטית יעל וכמן הכרתי באירוע האחרון של גילדת המעצבים כששתינו גילינו חיבה גדולה לשרשראות החד פעמיות של גלית רונדין והעיצובים של זויה. מסתבר ש Great minds dress alike ועם טעם אופנתי שכזה, לא יכולנו שלא להתחבר.
הסיפור של יעל מעורר השראה במיוחד. יעל היא דור שני לניצולי שואה ואת האהבה הגדולה לאופנה ירשה מאמה וכילדה חלמה להתלבש נפלא מכף רגל עד ראש. כשהייתה בת 16 נפצעה קשה בגדנ"ע והתמודדה עם שיתוק במשך שנה ולאחריו שיקום ארוך ומייסר. לספסל הלימודים היא חזרה רק בגיל 18. כשמצבה השתפר, היא הרגישה צורך עז להתלבש מכף רגל עד ראש כפיצוי על התקופה הארוכה שבה לא יכלה להתלבש. השראה, כבר אמרנו?

שרשרת: פאולה ביאנקו

יעל מלוא הדר. 

לפני עשר שנים הגשימה יעל חלום נוסף ולאחר 27 שנים שבהן עסקה בחשבונאות היא עברה לעסוק באופן מלא בסטיילינג, ובין היתר היא עורכת בביתה שברעננה ערבי נשים מיוחדים ואינטימיים בעלות של 120 ש"ח. השבוע היא הזמינה גם אותי לערב כזה שכלל הרצאה שלה בנושא סטיילינג והרצאת אורח של תמי רז בנושא הכנה לקריירה שניה. כידוע אני בחופשת לידה והבילויים היומיים שלי כוללים סיבובים רגליים בהרצליה, החלפת חיתולים ונענועים מאסיביים להרגעת כאבי הבטן של התינוק. במהלך היום חיתול טטרה שתלוי לי על הכתף הוא כרגע האקססורי הכי לוהט שמלווה אותי במהלך היום והצבעים שמאפיינים את הבגדים שלי במהלך היום הם כאלה שהולכים טוב עם צבע של פליטה... לכן, ערב כזה נשמע ללא ספק שינוי מרענן. 




אודה ואתוודה שלא תכננתי להשאר להרצאה של תמי. חשבתי לעצמי, מה לי ולזה? אני בת 35 ורק התחלתי את הקריירה הראשונה אבל תמי כבשה אותי מהרגע הראשון כשהמצגת שלה נפתחה בתמונה מתוך אחד הבלוגים האהובים עלי advanced style - בלוג המציג נשים נפלאות בנות הגיל השלישי בעלות סטייל ייחודי.



ההרצאה הייתה הרבה מעבר לטיפים בנוגע לקריירה שניה. זאת הייתה הרצאה על הגשמה עצמית. על חיפוש עצמי ועל אושר. בזכות ההרצאה המרתקת והאווירה האינטימית שנוצרה, סיפרה כל אחת את הסיפור האישי שלה ושיתפה בתובנות לגבי עצמה שהגיעה אליהן כתוצאה מהחוויות והאירועים שחוותה במהלך חייה. היה מרתק. 


בנוסף הוצעו למכירה תכשיטים של פנינה כוכבי ובגדים של המעצבת היפהפייה שלצערי לא הספקתי לצלם נורית וינשטיין למותג TONSHINIO.



הערב הבא שיעל עורכת יתקיים ביום 22.3.16 בנושא סקס והעיר הגדולה. פרטים נוספים על האירוע אתן מוזמנות לקרוא כאן.  

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר