גם הקיץ הזה תלבשי לבן

9:41:00 PM

בחיים ישנם שני מועדים שראויים לשמלה לבנה: חתונה של מישהי שאת מתעבת במיוחד וחג שבועות. שבועות הוא חג חגיגי במיוחד משום שלהבדיל מהרבה חגים עבריים אחרים שבהם אנחנו חוגגים פעם אחר פעם את יציאתנו בשן ועין מעוד נסיון להכחיד אותנו (ואולי אחרי 2000 שנה כאלה הגיע הזמן שמישהו יבין את הרמז...) שבועות דווקא נחגג בקונוטציה חיובית: חג מתן תורה. אם נשים רגע בצד את העובדה שמתן תורה הסתיים בחרון אפו של הגדול למעלה ותגובה מעט מוגזמת כלפי העם הנבחר שלו הרי שבסך הכל מדובר בחג חיובי לשם שינוי ולכן הבחירה בצבע לבן לשולחן החג בהחלט ראויה.  




לבן הוא צבע שנהוג להסתייג ממנו משלל סיבות כשהידועה ביותר היא "לבן זה משמין". אז בתור אחת שמאז הלידה אוחזת באי אלו קילוגרמים עודפים הרשו לי לומר בקול את מה שיודעת כל כלה הלוקה בבריידזיליה ומרעיבה עצמה לדעת לקראת חתונתה: זה לא הלבן שמשמין זה הבלינצ'ס. והעוגה. והבורקס. אז הגיע הזמן להפסיק ולהשמיץ את הצבע הזה ולפנות לו מקום של כבוד סביב שולחן החג.


בתפקיד הפריט הלבן בחרתי בחצאית טול לבנה של Blush שכבר נראתה בבלוג לא מעט פעמים (ובצדק!). כדי שלא להראות כמו כלה שברתי את המראה הלבן עם חולצה שחורה, רכה ונעימה של Little Street.


שמלת הפייטים של סתיו מקרטרס. שרשרת הרקדנית שלי מ"מלכה תכשיטים".


בשלוש השנים שאני חיה בהרצליה טרם מצאתי גיא וגורן אבל בכל זאת בשבועות עסקינן והצמח הזה הוא הדבר הכי קרוב לשיבולים שמצאנו.



חג שמח. 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר