יפה בוורוד

8:12:00 PM

בתור מי שנולדה באייטיז (יש עשור אחר??) ואוחזת בתלתלים ונמשים להכביר השם "מולי ריינגולד" נזרק לכיווני לא פעם ולא פעמיים. אם אתם זוקפים גבה למשמע השם זה בעיקר אומר שאתן צעירות מידי. או בנים. אחסוך לכם את הריצה לגוגל ואספר שמדובר בכוכבת נעורים מהאייטיז בעלת שיער כתום במיוחד, עור לבנבן ונמשים. והיא הורסת. או לפחות הייתה כי כמו הכריות בכפתיים, השיער הנפוח מידי ועגילי הקליפס עם שינוי הקידומת גם היא נעלמה אבל השאירה אחריה מורשת מכובדת של סרטי נעורים מהסוג שהפך לקאלט: "בת 16 הייתי", "יפה בוורוד" ו"מועדון ארוחת הבוקר".

עגילים: Katia Alpha



בתחילת שנות ה-90 הצטרפה משפחתנו היבנאית לפאר הקדמה והתחדשה במכשיר וידאו שחייב כמובן מנוי לספריית הוידאו היחידה בעיר שהתמקמה לה בסניף הסופרמרקט של רשת הריבוע הכחול (היש יותר פרובינציאלי מזה??). בגלל המיקום האסטרטגי מידי שבוע אמי הייתה יוצאת לקניות השבועיות בסופר וחוזרת עם שלל סרטים ויום אחד הביאה הבייתה את "יפה בוורוד" - סוג של סיפור סינדרלה בדיסטורשין על תיכוניסטית עניה ומגניבה שמתאהבת בבחור עשיר. כיאה לממתק אמריקאי גם כאן לא פסחו על נשף "הפרום" המסורתי וריינגולד הענייה נאלצת לתפור לעצמה את השמלה ובוחרת בשמלה ורודה ואייטיזית להחריד שהופכת לגולת הכותרת של הסרט.

מתוך הסרט.


הייתי בת 4 כשהסרט יצא ו-32 שנה אחר כך החלטתי לעשות מחווה קטנה עם תלתלי, נמשיי ושמלה ורודה של מעצבת העל Marni שקניתי לעצמי כפיצוי רגשי עם תום חופשת הלידה בהנחה מטורפת אבל בסכום מספיק שערורייתי שאני מתביישת לנקוב בו. כי צריך פיצוי ראוי למחלה חשוכת המרפא של רגשות אשם אמהיים ואם כבר פיצוי אז שיהיה בפוקסיה.   







סנדלים: ליבלינג Liebling

לא השמלה היקרה והעדינה ולא המדרכה הלוהטת של שדרות רוטשילד ביום שישי בצהריים יעמדו בדרכי לפריים המושלם.



ארס פואטיות: כשהצלם הוא המצולם.


וככה נראה הפריים מבעד לעדשה שלי.




ה- instagram husband שלי משתף פעולה בפרגון.



סופשבוע ורוד לכולנו. 

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר