שרשרת סטייטמנט DIY

8:38:00 PM

זה התחיל בחודשים האחרונים להריון בשיטוט אקראי ברשת pinterest בחיפוש אחר מעט השראה, כשלפתע פגשו עיני שרשרת נפלאה עטויה אבני חן בצבעוניות משמחת. לחיצת כפתור נוספת הובילה אותי לאתר עמוס בשרשראות גדולות ונפלאות שמחירן נע בין 2,000 ש"ח ל-3,000 ש"ח. סולידי. 
צמאה לפריט גדול וססגוני אך דלה באמצעים התחלתי לפלרטט עם מחשבת ה- (Do it yourself (DIY. בתור אחת שלעולם לא יהיה לה די ממה שאיננה צריכה מצופה היה שארכוש עם השנים מיומנויות בסיסיות שישביעו ולו לרגע את תאוותי המתמשכת לאופנה אבל עם יד עטויה צמיד סוורובסקי על הלב, יכולותי בענין מסתכמות בתפירת כפתור, וסביר להניח שגם הוא יראה כמו ניצול מציור של פיקאסו.
ובכל זאת תחת השפעה הורמונלית כבדה של סוף הריון המאופיינת בקינון החלטתי לבצע מהלך פורץ דרך אבל בגרסת הלייט: למה ליצור אם אפשר לשדרג. צעד קטן שהתחיל באליאקסרס. מוקסמת מהמחירים הכה זולים מצאתי את עצמי עם סל קניות של כ-6 שרשראות בעלות מגוחכת. במקביל, ביצעתי רכישה באחת החנויות ברחוב החשמל של שלל אביזרים חיוניים והמתנתי בהתרגשות לחבילה שבוששה להגיע. את תכולת החבילה אתאר בארבע מילים: דברים זולים עולים פחות. ואת זה נושאי המגבעת אמרו. 5 שרשראות הלכו ישר לפח ואת השישית, השארתי. וכך היא שכבה לה בנחת במשך חודשים והמתינה בסבלנות לפרץ יצירה שלא אכזב ותקף אותי בסוף חופשת ההריון ובהשראת קבוצת הפייסבוק אופנה - DIY. והרי התוצאה:


אם להודות על האמת, השרשרת נראית טוב יותר בתמונות מאשר במציאות, בעיקר בגלל (היעדר) איכות העבודה והפינישים הקטנים הבלתי מחמיאים כמו הדבקת שוונץ סורר מהסרט השחור בחתיכת סלוטייפ. אבל מה זה משנה, העיקר שיש תמונה טובה לאינסטוש ולפייסוש ולתפארת. וחוץ מזה, השרשרת הולכת מצוין עם שחור והוא כידוע, מרזה.


 צילום: רחלי רינגרט
שמלה Muse


שמלה: שירואטו; נעליים: ג'פרי קמפבל, נראו גם כאן




וכמעט שנפלתי למים. אבל מה לא עושים בשביל פריים.


צילום: רחלי רינגרט





אם לסכם, הייתה חוויה חביבה אבל בשורה תחתונה, אני לא רצה לעזוב את ה -Day job שלי ובגלגול הנוכחי אשאיר את אומנות הצורפות לאלו שהתברכו בכישור המתאים.



כמו למשל הצורפת של המותג Noritamy.

You Might Also Like

0 תגובות

טופס יצירת קשר